Monday, December 6, 2010

Jom tambah ilmu dengan Ebook Teknik Manipulasi Pelaburan Emas

Salam pembaca Guaemas. Semoga hari2 korang bertambah sukses, macam emas dan perak yg bertambah sukses hari demi hari. Berkesempatan ini, suka aku nak kongsikan dengan korang satu lagi ebook berkaitan emas. Aku perasan yang entri - Jom Kira Untung sambutannya sgt2 menggalakkan dan ramai yang berkongsi sesama kita. Alhamdulillah, ilmu yang ada kita cuba sampaikan dan sama2 kita dapatkan manfaatnya.
Korang tau tak sebenarnya kita boleh maksimumkan keuntungan dari cara memanipulasi Ar-Rahnu tersebut?

Ye, memang ada caranya. Terima kasih kepada penulis Ebook "Teknik Manipulasi Pelaburan Emas", En.Khairulnizam Ngadimon kerana telah berkongsi ilmu dan idea untuk teknik ini. Aku sangat bertuah kerana berjaya mendapatkan ebook ni pada harga promosi. Sekarang aku tgh dalam proses untuk belajar cara2 menganalisis graf, dah macam orang main Forex! Ye, dalam ebook ni diajar semuanya, dari segi meng-install, diberi sekali aplikasinya, dan yg paling best, dikongsi cara2 yg berkesan untuk mengetahui bila harga emas turun dan bila harga emas akan naik! yang telah dipraktikkan beliau selama 2 tahun. Maknanya memang best la kalau kita nak pajak dan tambah2 stok emas baru. Boleh la dapat untung yang maksimum!

Selain tu, penulis juga ada berkongsi pelbagai ilmu berkaitan emas dan bonus-bonus tambahan (Bonus utama seperti gambar di atas). Dalam erti kata lain, kalau korang adalah newbie dalam dunia emas ni pon boleh mendapatkan ebook ini. Korang student? Korang akan didedahkan dengan satu kisah benar bagaimana seorang student boleh menyimpan emas dengan banyak dengan wang yang minima. Pakai duit PTPTN jer pun boleh...
Dah tak sabar nak dapatkan ebook ni? klik sahaja link ni: Ebook Teknik Manipulasi Pelaburan Emas

P/S: Baru-baru ini jualan pra-pelancaran sahaja menyaksikan kuota 50 unit pertama terjual. Kuota jualan untuk pakej ini dihadkan kepada 300 unit sahaja, dan selepas itu penulis akan mempertimbangkan untuk jualan dibuka semula atau pun DI TUTUP TERUS. .!!! So cepat bertindak!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails